Wastafelkraan lekt, als ik de badkamerkraan aanzet en alleen bij warm water gebruik. Heeft iemand een oplossing?

Wij hebben al het expansievat en de inloopcombinatie van de ketel vervangen. Is de oplossing nu een nieuwe kraan?
Waarom gaat de kraan lekken als dan de druk wegvalt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (1)

Als de kraan warm wordt, zet hij uit, maar heel minimaal natuurlijk, maar net genoeg om te gaan lekken. Daarom lekt hij alleen met warm water.
Waarschijnlijk omdat hij ergens versleten is door het gebruik. Als dat het geval is dan zit er niets anders op dan een nieuwe kraan te zetten